Heb je een vraag? We helpen je graag verder.

Museumkaarthouders

Klantenservice

Heb je vragen over je Museumkaart? Bekijk de veelgestelde vragen.

Op Mijn Museumkaart kun je heel veel zelf vinden en doen. Hoe lang je kaart geldig is, je adres wijzigen, of je Museumkaart verlengen. Ook vind je hier je factuur terug. Log hier in: Mijn Museumkaart.

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan via dit contactformulier of via de telefoon 0900-4040 910, op werkdagen van 9 tot 17 uur en in het weekend van 10 tot 15 uur, contact op met onze klantenservice:

Bel je vanuit het buitenland? Neem dan contact op via het formulier of via telefoonnummer +31 880 115 901

Contactformulier

Pers

Nieuws en actualiteit

Persvragen over Museum.nl, de Museumkaart, Museumkids of de Museumvereniging? Kijk dan op onze perspagina.

Naar perspagina

Algemene contactinformatie

Vragen over de Museumvereniging? Neem contact op via:

Voor musea

In contact met de sector

Museumcontact.nl: is het platform voor kennis en kwaliteit van de sector. Een plek waar leden elkaar vinden in het zoeken en delen van kennis, voor én door museummedewerkers. Via een persoonlijke account heeft elk lid van de Museumvereniging toegang.

Naar Museumcontact

Museumkids

Voor ouders/museuminspecteurs

Heb je vragen over je account, de spelregels van Museumkids of een onderdeel daarvan? Mail dan naar info@museumkids.nl.